lunes, 23 de mayo de 2016

Egoísmo

El ser humano es egoísta por naturaleza, da igual en qué aspecto, somos egoístas con la comida, con nuestros objetos y hasta con los sentimientos.

No pot ser que per culpa d'un s'hagin de fotre 2, o només un, jo era feliç, tu eres feliç - o això em feies creure - jo pensava que això anava a arribar lluny, que el dia de demà ens trucariem i diríem un "Ey! Què passa? Aquet cap de setmana vaig a la ciutat, quins plans tens?" Tampoc demanava res més, només volia una amistad amb tu, d'aquestes amistats tan fortes que no cal parlar per saber que ens volem, això que teníem abans i que ara no tenim per l'egoisme d'una persona. No és just, no és just per mi, no és just per a ningú que passi per això.
Em miren extrany, pensen malament, però et trobo a faltar, és normal, són molts anys, no ho puc evitar.

No hay comentarios: